En vecka försent men ändå, här kommer dom svaren från Black box of questions!

2010-10-17, kl 08:06:26 | Kommentarer: 5 | Direktlänk | Frågor och svar

brukar du ta den i prutten?
Svar: Jag antar att du menar Analsex? Nej det brukar jag inte, jag finner ingen njutning i det över huvudtaget och därför låter jag bli. Finns mycket bättre sex enligt mig.

Är du nöjd med din kropp efter att ha fött barn?
Svar: Jag har inte riktigt kommit till det stadiet att jag älskar mina bristningar, ser ut som en zebra på magen och brösten så nej nöjd är jag inte. Sen är det ju alla extra kilon som dinglar lite överallt.
(bilden är klickbar)


Om du skulle ändra på något med din kropp, vad skulle det vara?
Svar: Först och främst vill jag ha bort alla extra kilon och det är ju något jag kan ändra själv, sen får det ta den tid det tar. Just nu finns inte energin till träning osv så det ligger lite på is. Sen Vill jag få bort allt extra skinn på magen, det hänger som fan och jag hoppas så klart på att det försvinner med kilona men jag tvivlar på det. Något jag velat göra i flera år som jag SKA göra när ekonomin tillåter är en bröstförstoring, men efter graviditeterna behöver jag nog ett lyft med haha.

Är du bra på att ljuga?
Svar: Att dra en liten vit nödlögn om det verkligen behövs är jag bra på men det är inget jag strävar efter att vara bra på, ärlighet varar längst! Någon jag absolut inte kan ljuga för är mamma, eller kan och kan hon läser mig som en öppen bok om jag ens skulle försöka.

känner du att du hann med allt du ville innan du fick barn? Är det något du önskar du hade gjort?
Svar: Absolut! Även om jag bara är 20 så har jag gjort mycket, sen hade det givetvis varit skönt att ha ett fast jobb men å andra sidan hade lika gärna kunnat ha ett jobb och sen blivit av med det i jobbkrisen ändå. Så nej jag önskar inte att jag gjort något mer, allt jag vill göra kan jag göra med barnen.

har du använt droger någon gång?
Svar: Nej det har jag inte, som de flesta tonåringar så har jag testat en gång men det var inte min grejj. Kan tillägga att det var inga tyngre grejjer heller, har sett vad droger gör med personer man älskar så den skiten var inget jag ville eller vill hålla på eller ha kontakt med.

röker du?
Svar: Olyckligtvis ja, men jag vill sluta. Det gäller bara att orka ta tag i det med, det är helt gudomligt att ta ett bloss om barnen är griniga en hel dag. Sen är det mycket vana med, jag röker när det är paus i programmet jag tittar på, när jag väntar på bussen och när jag pratar i telefon. De gångerna röker jag alltid.

Tänker du någonsin, för bara någon sekund, att du ångrar dig att du skaffade barn så tidigt?
Svar: Inte ens för en microsekund tänker jag det, har alltid velat ha barn tidigt. Sen räknar jag inte ens 19 som tidigt egentligen men det var runt den åldern jag ville ha barn, hade jag inte haft Jonny hade jag ju fått skjuta på mina planer för även om jag ville ha "tidigt" så ville jag absolut inte ha det med någon jag inte älskade och som inte ville bli pappa eller som itne skulle vara en bra pappa.

 Svär du inför dina barn?
Svar: Ännu en gång svarar jag olyckligtvis ja, tyvärr så häver man ur sig en massa som inte barnen borde höra. Jävla idiot är nått som förekommer ofta eftersom de flesta som kör bil inte kan det, även vår självmordsbenägna dator för höra ett och annat.

Hur går det med din viktminskning just nu?
Svar: Just nu orkar jag inte, det är så mycket annat just nu. Skolan, jobbet och ovissheten om det kommer finnas tider på jobbet osv. Det ligger lite på is helt enkelt men så fort jag får energi till det ska jag jävlar i mig ta tag i det igen, jag köper inte träningsskor för intet och ett och annat danspass med trollungarna blir det allt här hemma.

Kommer du att köpa ut cigg/alkohol till dina barn när de är underåriga, om de frågar dig?
Svar: Det är svårt att säga, alkohol tror jag absolut inte men varför ska dom inte få ta ett glas hemma om dom vill prova när dom kommer upp i den åldern. Cigg känner jag att jag inte har så mycket att säga till om, har själv rökt länge nu och jag tänker inte säga att dom inte får röka men jag kommer tjata sönder öronen på dom hur farligt det är och hur onödigt det är. Bestämmer dom sig ändå för att röka så ja då kanske jag köper till dom när dom är sjutton eller så men inte om dom börjar när dom är tretton. Förhoppningsvis så är dom snäppet smartare än mamma och pappa sina och låter bli skiten.
 

Hur ofta har ni sex?
Svar: Det är enna olika, ibland kan vi ha det 3,4,5 gånger om dagen och ibland kan det dröjja en vecka eller två. Vissa perioder vill jag helt enkelt inte ha det eftersom jag ser ut som en valross/zebra (mycket beror på mina p-piller nu). Och andra perioder är jag som en liten överkåt kanin.

När kommer nästa barn om det går så som ni vill?
Svar: Som det känns just nu så vill vi ha ett till när Jadie blir tre ungefär, men det beror på hur det ser ut om ett år. Är det inte läge att starta bebisverkstaden igen så får det vänta, skulle jag få jobbet jag sökte nu så känns det nog inte så bra att bli gravid om ett år redan men vi vill inte vänta för länge heller.

Hoppas ni fick svar på alla era frågor och är det så att ni kommer på något mer att fråga om så kan ni göra det i en kommentar, bloggsvar här på vänster sida eller skicka ett mejl. Jagär en ganska öppen person och svarar på det mesta.


Kommentarer
Från: sara - mamma till wilda

Fler barn? Där ser man. Jag tror jag nöjer mig med 2 hahaha Fast det dröjer nog ett tag innan Wilda får ett syskon

2010-10-17, kl 08:11:28
URL: http://saratilling.devote.se
Från: Lisa (sjubarnsmamma)

Så söta barn du har :-D



Hamnade här via Blogstart.Intressanta frågor och spännande svar. Nu vet men lite mer om dig bara så där.



Själv är jag mamma till 7 underverk. Tassa gärna in till mig o kika lite. Ha en fin dag!

2010-10-17, kl 12:08:45
URL: http://www.sjubarnsmamma.com
Från: Anonym

Överkåt kanin, haha! OCh vilken fråga, om "pruppen". Men bra och ärligt svarat. :)

2010-10-17, kl 16:23:03
Från: Selena

Jag är inne och läser din blogg så gott som varje dag... men jag är väldigt dålig på att kommentera!

Vill bara säga att jag diggar din blogg, just för att du är så öppen och ärlig!!



Hoppas helgen varit bra!

Kram

2010-10-17, kl 17:55:19
URL: http://www.kilallen.blogspot.com
Från: Ajdinsmamma

Kul och läsa lite mer om ditt privata liv :)

2010-10-19, kl 14:23:48
URL: http://chicmommy.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<