Det var mysigt igår men idag känns det bara skit

2010-10-09, kl 15:27:31 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Allt

Kvällen slutade sådär otroligt mysigt som man önskar att alla kväll kunde göra, barnen var glada och ville mysa både tillsammans och med mig och Jonny. Och efter det fick vi mysa för oss själva, kollade på både kick-ass och hooligans 2 och bara njöt av att få vara med varandra.



Idag däremot känns det mindre bra, känner mig lite nere och orkeslös. Vet inte om det beror på den groteska värken jag hade i magen inatt som höll mig uppe till klockan 6 i morse trots ipren och värmedyna, eller kan det bero på min extremt tjuriga sambo som inte sagt ett bra ord till mig på hela dagen. Lite medkänsla kan man visa när någon inte mår bra man behöver inte vräka ur sig massa skit.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<