Vart tog dagen vägen?

2010-11-07, kl 17:01:40 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Allt

Tror ni jag lyckades gå upp innan eller? Nej inte direkt, vid halv fyra fick Jonny upp mig ur sängen. Om jag verkligen försöker kanske jag kan sova inatt ändå, problemet är bara att sist jag gjorde så vaknade jag runt 4-5 på morgonen i en hel vecka. Egen tid? Nej jag stupade i säng fem minuter efter kidsen och vissa dagar fem minuter innan, Jonny var visserligen glad eftersom han fick sova varje morgon då jag redan var vaken men jag hade hellre varit lite trött och fått egentid med Jonny på kvällen.

Svammel svammel svammel, ja det är precis vad texten ovan är. Så nu skiter vi i den och börjar med maten istället. Ikväll kommer förresten en till tävling upp, inget märkvärdigt men roligt för barn kan jag tänka mig.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<