Varför måste alltid någon va sjuk?

2010-11-09, kl 14:55:41 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Allt

Arabelle verkar må bättre idag, inget kräk iaf. Hon äter inte mycket men det hon väl äter kommer inte upp igen och det känns bra, igår sov hon nästan hela dagen men idag är hon vaken mer. Nu är det istället min tur, inte magsjuka som tur är men herrejävlar vilken dunderförkylning jag vaknade med. Näsan är helt igenkorkad och halsen är svullen till max, Jonny ska gå och köpa mjölk så jag kan äta soppa och dricka the idag. Jag ska ju va frisk nu när jag är långledig, inte ska jag vara helt utan energi iaf.

Sen känner jag mig lite nere pga snön, gillar den inte och tänker inte gå utanför dörren om det inte är absolut nödvändigt. I år har jag ingen stor och varm bebismage heller så jag kommer ju frysa ihjäl, nej usch för vintern jag stannar inne!


Kommentarer
Från: Caroline L

Gillar inte heller vinter. Känner mig inte redo för skitväder. Den förra vintern sitter fortfarande djupt i minnet, suck! Krya på er!

2010-11-09, kl 18:36:55

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<