This is fucking great

2010-11-10, kl 09:48:55 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Min familj

Jag har haft frossa hela natten och varit på toaletten mer än jag varit i sängen, så underbart att vara magsjuk för vad är det nu fjärde gången i år? Är jag så jävla smutsig av mig? Jonny ligger och kalvar  på toaletten i skrivande stund, han klarade sig till nu ungefär precis sådär 5 minuter sen.

Hela familjen magsjuk ftw! Eller inte riktigt nu då, Arabelle är helt återställa och Jadie fick behålla saften i morse och i natt. Visserligen bara 50ml åt gången men det är ett framsteg, jag funderar på om jag ska försöka få i mig något. Är helt säker på att jag inte får behålla det då vattnet rinner rätt igenom och sprutar ut både fram och bak. Men jag måste försöka vill absolut inte bli så uttorkad som sist då jag såg suddigt och var helt orkeslös, sen måste jag ju bli frisk fort för alla vet ju hur ynkliga män är när dom är sjuka. Jo det är dom faktiskt, trots att jag mått superdåligt hela natten och Jonny sovit så frågade han inte ens hur jag mådde utan tyckte jag skulle gå upp med kidsen.

I feel lika a fuckin' geiser


Kommentarer
Från: Sannatingvall @

Guuuuuud så söta barn du har! :D

2010-11-10, kl 10:02:39
URL: http://roxxiii.blogg.se/
Från: Nina

Era stackare. Jag är med sjuk, men bara feber....Plus att mina kids är på dagis. Recept vid magsjuka...chips och avslagen cola... läkarordinerat faktiskt, fick äta detta när jag väntade Nellie och spydde konstant. Krya på er!

2010-11-10, kl 12:25:06
URL: http://ninahultberg.blogspot.com

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<