Skola

2010-11-23, kl 07:11:00 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Allt

Jag är sjukligt trött men det är skola idag iaf, har ingen lust att gå men vad gör man inte när man blir tvingad. Blir skola till tolv och efter det känns det ju knappast som någon ide att sova, kommer vara så övertrött att jag inte kan somna ändå. Idag ska jag försöka få upp en till recension på bloggen, börja med det roliga trettio dagars temat som alla andra gör och skriva lite om  Muppsans Noka tävling. Det är tredje dagen på tävlingen och jag har inte skrivit något alls än, inget gott tecken det har liksom funnits annat att tänka på.


Kommentarer
Från: Linda

Vilka vann skorna sen? Missat det :)

2010-11-23, kl 08:58:28
URL: http://miliannova.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<