Ska man skratta eller gråta?

2010-11-08, kl 20:51:40 | Kommentarer: 6 | Direktlänk | Sara tycker, tänker & funderar

Sitter och kollar på Ung och bortskämd och jag vet inte vad jag ska ta mig till, dom är ju inte bara bortskämd dom är inkompetenta. Dom vet ju ingenting och kan ingenting, hur kan man tycka att är svårt att handla? Fattar inte heller att vissa av föräldrarna inte verkar fatta att dom gör mer skada än nytta genom att skämma bort ungarna så, saker som att tvätta, diska, handla och laga mat är ju helt naturligt. Det kunde jag fan när jag var tio!

Jag har svårt att förstå att många av dom är några år äldre än mig, och jag har ännu svårare för att förstå att dom inte verkat bry sig om att lära sig dessa saker tidigare. Nej för fan väx upp istället, jag kommer inte titta på ung och bortskämd mer, blir bara så otroligt arg över hur dom beter sig. Fan ryck bort lösnaglarna och städa för i helvete!

Att ingen lärt dom tidigare, jag har lärt både en och två kompisar tvätta mm. Inte ska dom tro att jag ska tvätta åt dom iaf, och en sån simpel sak som att städa sitt eget rum. Kom igen nu jag blir nästan rädd över hur föräldrar kan låta det bli såhär.


Kommentarer
Från: Tess

Åh vilka söta barn

2010-11-08, kl 20:59:59
URL: http://blogg.veckorevyn.com/shoppinglover
Från: Hannele - mamma till 2 underbara prinsar <3

Vilken kanal går det på ? o.O

2010-11-08, kl 21:03:04
URL: http://mammah.webblogg.se/
Från: Caroline L

Jag har inte tittat och det låter tragiskt, men dina kommentarer är underhållande:)



Fan ryck bort lösnaglarna och städa för i helvete!

:D



2010-11-08, kl 21:08:30
Från: Sara, mamma till pseudotvillingar

Va glad för det, jag kommer nog inte titta mer. Kan inget lova iof ibland dras jag till skit jag blir förbannad av typ my super sweet 16 på mtv haha. Men den ena tjejen ropade att hennes mamma skulle hjälpa henne för hennes naglar var för långa, då kunde jag inte annat än suck högt

2010-11-08, kl 22:55:04
URL: http://neccin.blogg.se/
Från: Hannele - mamma till 2 underbara prinsar <3

Svar:

Tackar :) ska kika på det lite senare :)

2010-11-08, kl 22:59:59
URL: http://mammah.webblogg.se/
Från: Beatrice, mamma till Devin & gravid ♥

Jag & min mor kollar på det programmet och vi tycker precis som du - det är skrämmande att föräldrarna låter det gå så långt! HEMSKT ju!

2010-11-12, kl 15:51:19
URL: http://beabus87.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<