Noka dag fyra och fem

2010-11-26, kl 01:52:49 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Bye bye fatso

Dag 4: Två mål blev utbytta mot Noka och jag lyckades hålla mig nyttig resten av dagen med

Dag 5: Tog fram min lilla Noka kartong och öppnade kylen, vad upptäcker jag då? Jo mjölken är självklart slut, bekväm av mig som jag är så orkade jag inte bylta på barnen för lite mjölk så det bidde helt enkelt torsk och fisk till middag för mig. Sen syndade jag på kvällen med, inte bara min vanliga 33cl cola utan två hela glas men jag får väl räkna det som helgens mys eftersom jag jobbar då. I morgon blir det iaf till att köpa ny mjölk och försöka byta ut mer än 1-2 mål om dagen.

Vilken Noka smak är din favorit? Själv kör jag på jordgubb eller blåbär, ibland mixar jag lite av varje.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<