Nej, pappa!

2010-11-08, kl 02:48:21 | Kommentarer: 4 | Direktlänk | Arabelle 2010

Det känns som att Arabelle blir mer och mer "pappig" för var dag som går, det är pappa hon ska pussas med, pappa hon ska kramas med, pappa hon ska mysa med, pappa som ska leka med henne. Ja pappa ska göra allt, sover jag efter jobbet så kommer hon och knackar på dörren och ropar efter mig men så fort jag går upp så är det ett snabbt hej och sen tillbaka till pappa. Sitter jag däremot med Jadie så kommer hon gärna och myser, med Jadie då förstår jag råkar ju bara vara där med. Nej gu va hemskt det låter hon leker och myser med mig med men det är så lite om man jämnför med hur mycket pappa det är nu, men men det vänder väl sen igen. Innan var hon neutral så att säga lika mycket med båda och förhoppningsvis blir hon det igen, mamma vill också kramas varje dag inte bara var tredje.

Familjen pösmunk fick iaf mysa en liten stund i soffan ikväll.


Kommentarer
Från: Hannele - mamma till 2 underbara prinsar <3

Svar:

Tackar :)

Ja det hoppas jag med, skiten har ju pågått ganska länge så ibland så blir man trött på skiten och önskar att han kunde vänja sig vid dagissjukan som dom andra har gjort men det kommer han att göra förr eller senare hoppas jag :P haha..



btw..vilka söta solstårlar ni har ^^ hihi..

2010-11-08, kl 09:02:20
URL: http://mammah.webblogg.se/
Från: Hannele - mamma till 2 underbara prinsar <3

Svar:

Så lite så..sööötisar, gos ^^



aaah..jo det kan jag tänka mig, den där dagissjukan är verkligen hemsk..vissa barn dom tål den mer än andra osv.

Hoppas att era slipper den heeela tiden :) för att när dom är hemma så här mkt så känns det som man slänger pengarna i sjön :P haha..

2010-11-08, kl 10:10:27
URL: http://mammah.webblogg.se/
Från: Emma - I väntan på ett januari barn

Åh vilka små sötnosar du har :)

2010-11-08, kl 13:11:49
URL: http://ihuvudetpafrokennilsson.blogg.se/
Från: Emma

Och hos oss är det bara mamma som gäller 24/7 ...

2010-11-08, kl 14:56:35
URL: http://eddiesmammaemma.blogg.se/index.html

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<