Min nya blogg dator

2010-11-02, kl 23:45:00 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Allt

Ingen liten och behändig laptop som jag ville ha men inte ska man väl klaga, nu kan Jonny nörda runt hur mycket han vill på datorn för jag har en egen med större skärm *mohahahaha*

Kommer bli en laptop i framtiden med men nu får denna duga, fick datorn av Jonnys moster för hon ville ändå inte ha den. Perfa tyckte vi nu kan vi kolla på film på tv:n genom datorn, sen kom jag på ideén att vi kan ju köpa en till internet sladd och ett trådlöst tangentbord och mus. Sagt och gjort datorn är min, problemet är bara att med vårt jäkla uttag till till internet så är det bara en port som fungerar så just idag kan han inte nörda samtidigt som jag bloggar men i morgon då hoppas jag Jonnys kompis har löst det.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<