Jnytt

2010-11-25, kl 16:15:00 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Allt

Så otroligt gulligt av Jnytt så det inte är sant, jag är en av deras top 20 mest länkade bloggar så jag fick några daypass till dreamhack och lite annat smått och gott. Jag har några kvar som inte gått till datanörd familjen så vill du ha en daypass biljett (gäller från 08-22 under en dag) så maila mig på [email protected], biljetterna hämtas hemma hos mig och det är först till kvarn som gäller.

Har tretton kvar i skrivande stund


Kommentarer
Från: Maria

Fan vad schysst av jnytt :) Alltid gött med gratisgrejjer ju :) Har du några daypass kvar?

2010-11-25, kl 23:56:49
URL: http://ia-87.blogspot.com

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<