Jag städar barnen drar fram

2010-11-24, kl 10:56:30 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Allt

Jonny boy har åkt till jobbet och jag försöker städa här hemma, Jadie kan man ju sätta i ett hörn så får hon gå lös på leksakerna där medans man tar ett annat rum. Arabelle är det värre med, hon springer efter mig vart jag än går och tar med ett helt berg av leksaker. Det är en jäkla tur att man är snäppet snabbare än kidsen för jag har minsan dammsugit hela lägenheten och skurat köket och barnens rum. Nu sitter jag och väntar på att Arabelle ska ta en förmiddagslur (hon verkar trött) så skurar jag resten sen, nu blir det ut och putsa spis plattor.


Kommentarer
Från: Johanna Friman - Tvåbarnsmorsan

Ja, det är en utmaning det där med att städa! Fast hos mig är det tvärtom. Ronja som är 9 mån hänger i mina ben och grinar när jag försöker dammsuga, Leo (2 år) hämtar sin egen dammsugare och hjälper till :)

2010-11-24, kl 20:52:49
URL: http://tvabarnsmorsan.blogspot.com
Från: Johanna Friman - Tvåbarnsmorsan

Haha, såg just att våra yngsta är nästan exakt lika gamla. Ronja fyller den 16:e februari :)

2010-11-24, kl 20:53:27
URL: http://tvabarnsmorsan.blogspot.com

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<