Idag är en underbar dag

2010-11-12, kl 13:51:23 | Kommentarer: 3 | Direktlänk | Min familj

Jag och Jonny firar tre och ett halvt år ihop, det känns otroligt att vi hunnit med så mycket på så lite tid. Vi har en underbar familj en fin lägenhet ihop och vi älskar varandra nått så in i norden, tre och ett halvt år och fler ska det bli.


Det är inte bara det som gör dagen så underbar, det är faktiskt så att Jonny gick och blev med jobb idag. Visserligen bara som vikarie men det är inte så bara om man jämför med att vara arbetslös, han skulle på arbetsintervju idag och det slutade med att han stannade i fyra och en halv timme och fick gå brevid med. På måndag är det dags igen och då ska även kontouppgifter tas med så lönen betalas ut rätt. Så grattis till jobbet Jonny, Jag ♥ dig!


Kommentarer
Från: Johanna Friman



Eller så får jag stänga av vissa delar av hjärnan när jag läser kommentarer kanske ;P



Stort grattis till din karl till jobbet! Själv är man också jobbjägare :)



2010-11-12, kl 17:25:04
URL: http://tvabarnsmorsan.blogspot.com
Från: Fiia

Grattis till Jonny från mig och Danne :)

Även grattis till 3 och ett halvt år :)<3

2010-11-12, kl 19:20:57
URL: http://sofiiewadenrud.blogg.se/
Från: Caroline L

Grattis till kärleken och sambons jobb <3

2010-11-13, kl 21:53:14

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<