Det är nästan som att vara barnlös

2010-11-17, kl 08:05:29 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Allt

Ja det här med jobb då, det är ju inte som att vara barnlös men det påminner om den tiden då man var det. Jag och Jonny jobbar om varandra, idag kom jag hem och hann säga hej till honom och sen var det dags för honom att ge sig iväg. Så var det förr fast ännu värre, ibland jobbade vi om varandra så vi inte träffades alls på nästan två dygn fast vi bodde ihop. Jonny jobbade 07-16 och jag 10-09 när jag väl kom hem efter ett dygn hade Jonny redan hunnit gå på pass nummer två vid 07 så vi sågs inte förrens till kvällen, det var jobbiga tider men gu så mycket pengar vi hade.

Sitter och väntar på underbara mormor som ska passa barnen till två så jag får sova lite, va skulle vi göra utan våra familjer som ställer upp så med barnpassning när vi arbetar. Har ansökt om dagis till kidsen men det är ju lite tidigt för Jadie att börja än så vi får pussla med tider och släkt fram tills det är dags.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<