Dag 3 – Mina föräldrar

2010-11-27, kl 07:37:00 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Lite roligt sådär

Jag har världens mest underbara föräldrar, en mamma som jag kan prata om ALLT med och en pappa som alltid finns där när jag verkligen behöver honom. Varje samtal avslutas med ett jag älskar dig och varje besök avslutas med en puss och en kram, vet många som önskar dom hade mina föräldrar och vet ni vad I don't blame them, they're the best!

Min mamma är en underbar person som är genom snäll, kan alltid se saker från båda sidor och är väldigt förstående. Men om man tror att man kan sätta sig på henne för det så tror man fel kan jag säga, hon kan verkligen bita ifrån om hon behöver och oftast blir alla chockade när det händer för min mamma är alltid så rar. Därför tror många att de kan göra som de vill med henne men tji får dom, lilla mor har ett lejon inom sig som hon inte är rädd för att ta fram om det behövs. Jag kan prata med henne om allt och då menar jag allt, spelar ingen roll om jag gjort något fel, är ledsen eller bara behöver en vän eller mamma att prata med. Hon finns där och kommer alltid göra det.

Min pappa är även han en underbar person, även om vi inte pratar om allt så vet han nästan allt om mig. Jag är pappas lilla flicka och det är honom jag grinar efter när jag är sjuk eller så, sen är jag pappa upp i dagen. Båda har lika hetsigt temprament och stirrar upp oss när det inte är nödvändigt, det som skiljer oss åt är att jag är långsint som fan medans lilla pappa glömmer allt ganska snabbt. Han är som en go krambjörn min lilla far, lite full i fan, hetsig och har ett temprament som heter duga men fortfarande en liten gosig krambjörn.

Mamma och pappa ni betyder så mycket för mig så det inte går beskriva, tack för att ni givit mig en sån underbar uppväxt. Jag har er att tacka för att jag blivit riktigt okej *fniss* Jag älskar er av hela mitt hjärta och hoppas att ni förstår det.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<