Dag 2 – Det här älskar jag

2010-11-26, kl 12:00:37 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Lite roligt sådär

Det finns så mycket jag älskar, mina underbara familj som alltid finns där och ställer upp för mig, mina fantastiska barn som alltid gör mig glad. Michelle som orkar lyssna på mitt eviga tjat hela dagarna, den varma sommaren som är så otroligt skön och mitt jobb som man alltid är glad över att gå till. Min lilla 33cl cola varje kväll som smakar helt gudomligt och en riktigt god taco middag.

Listan kan göras lång, det är stora saker som förändrar hela ens liv och de minsta små obetydliga saker som bara gör en glad.

Vad älskar du?






Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<