Coolstuff

2010-11-26, kl 02:39:40 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Recensioner

Jag hade den stora turen att få testa en vara från Coolstuff och jag valde Im not a paper cup, And i love it! Jag har en tendes att glömma bort mitt kaffe, the, varm choklad osv så det blir iskallt men det blev det ju inte nu. Det håller värmen otroligt bra och den kommer lätt få följa med ut till den kalla busshållplatsen när det är dags för jobb.  Som vanligt bara älskar jag att saker tål diskmaskin eftersom latmasken i mig kommer fram ibland haha.


Hittade otroligt mycket i deras julklapp till mamma kategori och är grymt sugen på en Snug Rug, undrar om någon vänlig själ kanske köper en sån till mig i julklapp fast jag egentligen bara önskade mig pengar. Kika in på Coolstuff ni med, finns garanterat något för alla.
Coolstuff får fem av fem smileys av mig

Julklappar och julklappstips på CoolStuff


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<