Varit en rätt jobbig dag idag igen

2010-05-26, kl 18:59:44 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Min familj

Jonny var ju iväg i morse i fyra timmar och det var rätt kämpigt att ta båda barnen när jag mår så här, mamma kom som tur var upp den sista timmen innan Jonny kom hem. Sötaste mamma hade med sig blåbärssoppa och den har jag faktiskt fått behålla, känner mig lite bättre nu när jag äntligen får behålla någon mat. Arabelle verkar vara helt fri från sin magsjuka men jag är fortfarande sjuk, tyvär så har vi sett vissa små tecken på magsjuka hos Jadie idag men jag hoppas vi bara inbillar oss för att jag och Arabelle har varit sjuka.

När Jonny kom hem var jag så slut så jag var tvungen till att vila en stund, det slutade med att jag sov i två timmar på soffan och hörde varken när mamma sa hej då eller att barnen grät. Vilken super mamma man är va, eller inte! Jonny tog dom själv istället för att väcka mig, tack underbara älskling jag behövde verkligen det. Men asså hur jäkla länge kan en magsjuka sitta i? är jävligt trött på detta nu, är ju inne på dag fyra med magsjuka och det är ju inte roligt precis. Funderar stort på att lägga mig en stund till, det här inlägget har tagit mig nästan 40minuter att skriva för jag får sån otrolig kramp i magen ibland så jag måste lägga mig ner. Nu måste jag iaf läsa ikapp alla bloggar jag inte hunnit med idag hörs sen.

Arabelle åker "Motorcykel" på mormor Cinna

Mormor Cinna köpte glass och tyckte att Arabelle skulle få smaka med, det var väldigt uppskattat kan jag tala om


Kommentarer
Från: Plutten

Var det hennes första glass det eller?:)



Svar; Mja, man kan ju undra vad hon skulle göra med dina kläder iofs....jävla kärring det där alltså!

2010-05-26, kl 19:24:50
URL: http://tillbakatillnuet.blogg.se/
Från: Johanna

Usch, maginfluensa är för jäkligt! Mina barn åkte på det förra helgen, och de är fortfarande inte riktigt bra. Så tyvärr kan den skiten hålla i sig länge! Hoppas ni blir friska fort!

2010-05-26, kl 23:21:07

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<