utmaning

2010-05-09, kl 23:36:19 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Lite roligt sådär
Jag har blivit utmanad av egomamma.
Tre jobb jag har haft:
Jag har jobbat på willys (på golvet typ packat upp varor och så), himmelska droppar (satt i kassan får man väl kalla det) och olika äldreboenden.

Tre platser jag har bott på:

Haha ja man an väl inte påstå att jag flyttat långt iaf. Stensholm (berget i huskvarna), Husvarna (nere  centrum) & öxnehaga (Andra berget i huskvarna)

 

Tre saker jag gillar att se på TV:
Greys anatomy (när det går måste det va tyst hemma), Vampire diaries (även då ska det va tyst), Sen gillar jag även criminal minds.

Tre favoriträtter:
Cola, cola och åter cola haha

Tre favoriträtter, MAT alltså:
Donken burgare (ja vet inte bra för vikten men sjukt gott ändå), Biblos chillipizza (inte heller så bra för vikten men den är himelsk) hmm saker från vatten i alla dess former (ja asså fisk, skäldjur, bläckfisk mm. MUMS!)

Tre platser där jag helst skulle vilja vara just nu:
Någonstans där det är varmt, hemma hos min cola och på badhuset

Men kom igen säg någon mer spännande plats:
Hmm asså jag kan inte komma på någon spännande plats jag vill va på


Tre personer jag utmanar:

Michelle, Sandra och Anki


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<