Underbara mamma du får mig alltid att skratta

2010-05-15, kl 13:59:24 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Min familj

Mamma är här nu, har druckit lite kaffe hjälpt henne med hennes nya mobil och bara pratat. Det finns inget som är så roligt som när mamma sitter och läser med Arabelle och ska härma alla djuren, har aldrig hört hästar, grisar, får och hundar låta som dom gör när mamma ska härma dom. Men det absolut bästa är när hon sitter och sjunger bäbä vita lamm och låter som ett får samtidigt och inte kan texten för fem öre, det var länge sen jag skrattade så mycket som jag gjorde idag.

Vi skulle ut på ett snabbt bloss och helt plötsligt öppnar Arabelle dörren ut och vill följa med, eftersom det var lite kallt så fick hon låna mammas jacka, sötare unge är fan svårt att hitta.


Kommentarer
Från: simone

Så gulligt :D

2010-05-15, kl 16:46:31
URL: http://fattybom.se
Från: Amanda

Haha...men så söt! ^^

2010-05-17, kl 10:21:10
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<