Tvätta och städa

2010-05-06, kl 16:43:21 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Min familj
Hittade en full korg med tvätt här hemma hos pappa så jag tyckte det var lika bra att tvätt lite, kan tänka mig att dom har mycket kläder att tvätta ändå när dom kommer hem. Ska ge mig iväg och städa syster rum nu med, den skitungen mutar mig, igår fick jag ett sms av henne där det stod snälla städa mitt rum då kanske jag köper något fint till dig. Då ska det jävlar mig va skit fint kan jag tala om så som hennes rum ser ut, asså jag undrar hur en människa kan stöka ner så mycket. Brukar städa hennes rum när vi är husvakt men det blir lika skitigt på en vecka igen. Ska ta lite före och efter bilder sen, måste bara höra om det är okej att lägga ut bilder på svinstian sen haha. Fattar inte varför det ser ut som det gör i hennes rum, när hon sover hos oss så hinner vi inte ens resa oss upp innan hon plockat in alla tallrikar och allt i diskmaskinen. Konstigt att det är så lätt att städa hos andra hela tiden, ofta brukar hon erbjuda sig att damsuga/skura när jag ska göra det och det får hon mer än gärna. Hon kanske vill att jag ska betala tillbaka nu då haha. Tänkte även höra med pappa om jag får ta lite bilder inifrån huset och visa er med, det är så sjukt snyggt nu sen han renoverade det. JAG VILL HA!!! undrar om jag får huset om jag tjatar tillräckligt, hmm kanske inte...

Kommentarer
Från: cammie

Man tackar ;) 21 ja..om det ändå vore så? hih.. Jag blir faktiskt 25 =)

2010-05-06, kl 21:52:37
URL: http://tuschaa.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<