Snart får vi besök

2010-05-24, kl 16:30:45 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Allt

Tvillingarna Tommy och Benny skulle komma hit idag men eftersom jag är sjuk så sa vi att dom får komma på egen risk, men det hindrar inte dom så snart får vi lite besök. Har ätit lite nu med eftersom jag var aldeles skakig i kroppen och lite har jag allt fått behålla inte mycket för världen men lite iaf, däremot går det bättre med vatten nu får behålla nästan allt så jag börjar känna mig riktigt kry nu med lite mat i magen och inte så uttorkad längre.

Jag har till och med klippt gräset, okej vi har världens minsta gräsmatta och jag klippte en fjärdedel av den sen fick Jonny ta över, haha så pigg är jag. Har tvättat Arabelles sängkläder med för det verkar som pluttan med är magsjuk, bajs i hela sängen men lika glad och pigg är hon för det. Fattar inte att hon kan va pigg när jag känner mig som ett vrak, barn är tåliga väldigt tåliga. Nehe ska sätta på lite kaffe till Jonny och tvillingarna nu, jag nöjer mig med mitt vatten. Vad gör ni idag? hoppas ni slipper tvätta bajssängkläder och må skit iaf.


Kommentarer
Från: Michelle

Du behöver inte känna dig ensam! Jag har med tvättat bajssängkläder :) eller det har jag gjort den senaste veckan..

2010-05-25, kl 09:16:09
URL: http://mammasnovalie.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<