Sjukt ont i mitt bröst

2010-05-08, kl 02:49:24 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Bara sara
Hjälp va fan är det här? har haft sjukt ont i mitt ena bröst ända sen igår men inte tänkt så mycket på det, bara märkt  att det är ömt, sticker i det och gör jävligt ont så fort jag nuddar det. Nu ikväll kollade jag på det och det var en stor kula där ca 1½*1½cm stor. Jag mitt smart ass klämde på den och den var fyllt med var, men det gör fortfarade skit ont och den är fortfarande lika stor fast jag fick ut skit mycket (nu går det inte få ut mer). Den är stenhård och värker som fan. Den sitter på vårtgården precis bredvid bröstvårtan så det set ut som jag har två bröstvårtor nu, vad är det för nått? har aldrig sett något liknande innan. Någon som vet vad det är?

Kommentarer
Från: ellen

Vill bara tipsa om en liten tävling där jag lottar ut TRE presenkort på 1000 kronor styck hos memoriesforlife :-)



http://ellene.blogg.se/2010/april/tavla-om-presentkort-pa-avgjutning-varde-1000.html#comment

2010-05-09, kl 21:50:19
URL: http://ellene.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<