Så här skönt har det aldrig varit att komma hem innan

2010-05-29, kl 16:27:30 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Allt

Sinnessjukt mycket folk på a6 idag men nu är vi klara med morsdagpresenter till både min och Jonnys mamma, och även födelsedagspresent till pappa. Köpte ramar till korten vi beställde från Jp med så vi kan sätta upp dom för en gångs skull. Jag är helt slut just nu har ont i fötterna, huvudet och mensvärk så nu ska jag lyxa till det med en hårinpackning i mitt svinto hår och en ansiktsmask på mitt finniga ansikte. Ska se om jag inte kan snika till mig en fotmassage av Jonny med. Hade varit duktig och nästan skrivit klart filmrecensionen om The box i morse men så kom ju lilla damen Arabelle och stängde av datorn för mig så det får vänta en stund till innan jag skriver om det, orkar inte just nu. Återkommer efter min lilla spa stund.

Ni glömmer väl inte bort utlottningen om libero produkter? Allt som krävs är en liten kommentar under det inlägget, sen finns ju tävlingen om ett armband som jag designat från Zoes uppe nu med. Ni hittar båda tävlingarna HÄR!


Kommentarer
Från: Familjen Korb ♡ Blivande tvåbarnsmamma

Oja var supermys. :)

Allt bra?

2010-05-29, kl 18:13:05
URL: http://salkert.se

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<