Riktig slappdag

2010-05-28, kl 00:27:06 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Allt

Jag är fortfarande inte fri från min magsjuka så det har varit en riktig slapp dag nu igen. Drack lite blåbärssoppa i morse som jag inte fick behålla, men resten av dagen har jag levt på lättsaltade chips och avslagen cola för det säger mamma att det är bra. Det har faktiskt funkat, eller a jag får behålla det några timmar iaf och det är stor förbättring så nu hoppas jag det är över snart. Mamma var här idag igen och hjälpte mig plocka ut stickor ur Arabelles ben, stackarn hade fått massa stickor i benen när hon kröp runt på uteplatsen igår. Mamma fick ut nio och jag fem, det verkar som alla är ute nu men jag ska checka en extra gång i morgon. Lustigt ändå att Arabelle inte ens märkte av dom, själv tycker jag det är förbannat obehagligt med stickor men Arabelle hon sket i vilket, lite jobbigt var det när vi tog bort dom men innan det reagerade hon inte alls på dom.

Nu ikväll har jag och Jonny kollat på The box eftersom jag vann den, ingen höjdare precis men det kommer en recension i morgon orkar inte riktigt nu. Sjukt va all energi sugs ut ur kroppen när man är magsjuk länge, imorgon hoppas jag på att vara helt frisk så jag faktiskt orkar göra något. Känner mig helt okej just nu bortsett från att jag är så jävla trött då. Förhoppningsvis får den sista colan och chipsen stanna kvar så jag orkar med i morgon med. Nehe nu ska jag hoppa i säng, i morgon kommer det upp en ny tävling/utlottning som är perfekt för föräldrar så missa inte det.

Såhär såg Arabelle ut häromdagen haha prickar precis överallt, orkade ingenting då så jag bara tog första bästa ur garderoben och det var prickar på allt, fattar inte hur jag lyckades alla möjliga färger och en jäkla massa prickar men lika söt är hon för det.


Kommentarer
Från: emmelist

hihi vilken sötis

2010-05-28, kl 06:10:21
URL: http://emmelist.blogg.se/
Från: Denise - Ännu en mammablogg

sv: Tack för ditt svar angående när barnen vaknar :)

2010-05-28, kl 10:23:14
URL: http://knoddenojag.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<