Narnia mitt underbara Narnia

2010-05-15, kl 01:08:37 | Kommentarer: 3 | Direktlänk | Allt

Jag är en riktig sucker för Narnia, mamma brukade läsa böckerna för mig när jag var liten och nu älskar jag filmerna. Igår gick ju Narnia: Häxan och lejonet på tv och idag kunde jag bara inte hålla mig mer, fick Narnia abstines sen igår och var bara tvungen att slänga på Narnia: Prins Caspian idag. Blödig som man är med så satt jag här och lipade i soffan när så många Narnier dog, men det blev ju bra tillslut (fast det visste jag ju inte redan eller så eftersom jag sett filmerna sjuhundratrettioelva gånger innan).


Nehe dags att hoppa i säng nu, ska tvätta i morgon hela förmiddagen. Skulle tvättat hela eftermiddagen men eftersom familjen Danielsson helt plötsligt bara bjöd till kalas när jag bokat tvätttid så fick jag ju ändra tiden så jag börjar tvätta innan jag vaknat helt till liv. Usch känner inte för att tvätta men det måste man, känner inte för kalas heller men det känns ju som ett tvång det med. Det här skulle va min lediga månad så som vi for runt på både kalas och dop och hade kalas hemma i april så sa jag att jag vägrar göra nått denna månaden. Så gick det med det, man tackar ju inte precis nej bara för att man är trött. Visserligen skulle Jonny kunna åka själv med barnen, men det vågar jag inte...


Kommentarer
Från: Anonym

Taaack=D

2010-05-15, kl 02:12:48
URL: http://sandrasveningsson.blogg.se/
Från: Emmelist

hur gamla e barnen?

2010-05-15, kl 10:17:31
URL: http://emmelist.blogg.se/
Från: It´s you and me ! Två smyckestävlingar & katthalsband tävling pågår !

Vilken söt header du har :)

2010-05-15, kl 10:35:25
URL: http://itsyouandme.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<