Mår lite bättre idag

2010-05-24, kl 13:14:04 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Bara sara

Det har varit en riktig helvetes natt nu igen, fick inte behålla minsta uns av vatten så jag har varit yr, känt mig uttorkad, frusit och svettats om vartannat och spenderat större delen av natten på toaletten. Som tur var för Jonny (eftersom han tagit både natten och morgonen två dagar nu) så somnade Jadie gott redan vid elva igår och sov ända till halv sju i morse, gott att hon sover för en gång skull surt bara att jag inte fick njuta av natten med. Nu känner jag mig lite bättre iaf och får behålla lite vatten, skakis i kroppen och känner att idag hade det gärna fått vara dåligt väder. Jobbigt att det är så här varmt när jag inte behåller vätskan, men så får det va. Ska hålla Jonny sällskap medans han klipper gräset nu. Hoppas ni har en bättre dag än mig.


Kommentarer
Från: Diana - Nybliven mamma ♥

Stackare!! Krya på dig!

2010-05-24, kl 13:18:46
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<