Lista

2010-05-07, kl 23:59:19 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Lite roligt sådär
Roligaste t9-"felet" på mobilen?
Det gamla vanliga kul blir kuk, på tal om t9 visste ni att med det förinställda (alltså utan att du lagt till ord själv) så kan man skriva massförstörelsevapen men inte världsfred, lite sjukt faktiskt.

Vilket fylleminne förföljer dig och ger dig tomatnyans när du tänker på det?
Oj oj det finns många sådana minnen, eller ska jag säga inte minnen men som andra berättat. Förr var väl inte alkohol min starka sida precis.

Vilken bloggare är ditt "frikort" (som du får ligga med en gång trots att du har en partner)?
Asså skulle jag få välja ett frikort måste det bli Alabama/Intresseklubben, jag är inte lebb och inte bi. Men människan är så sjukt vacker så jag håller på att smälla av.

Har du snattat någon gång och vad?
Det har väl hänt, en gång i tiden när man var ung och dum. Lite kläder här lite smink där mm. Absolut inget jag är stolt över nu...

För att jämna ut. Vad är det minst egotrippade du gjort?
Oj svår fråga, jag är sjukt snäll hela tiden. Det är faktiskt en av mina negativa egenskaper, är för snäll för mitt eget bästa.

När ljög du senast?
Någon liten vit lögn har jag säkert dragit denna veckan.

Hur många gånger om dagen tänker du på ditt utseende?
Fler gånger än jag kan räkna på mina fingrar iaf, gravkilona gnager hela tiden.

Det fulaste klädesplagget du haft genom tiderna?
Ett par knall rosa byxor, ja ni ser rätt knall rosa. Men jag älskade dom i mellan stadiet och hade haft dom på mig dygnet runt om jag fått det.

Vad tycker du om sådana här utmaningar?
Jag är en sån jobbig människa som älskar sånt här.

Listan snodde jag inne hos Egomamma, eller snodde och snodde jag bad om lov först.


Kommentarer
Från: Egomamma-en vanlig mamma med en ovanlig bakgrund

Haha bra där.. kul att läsa dina svar, tack för att du återanvände den :o)



Du har fått som du ville. En recension av Bröllopsfotografen ligger nu uppe på min blogg :o) Kom inte och säg att jag inte tänker på läsarna, hehe



Det ligger i kategorin Favoriter, om du kommer in och inte ser den direkt.



Godnatt!!

2010-05-08, kl 00:58:27
URL: http://egomamma.se
Från: Alabama

Aaaaaww <3

2010-05-09, kl 21:29:50
URL: http://www.nattstad.se/intresseklubben

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<