Längtar tills i morgon

2010-05-07, kl 00:47:09 | Kommentarer: 5 | Direktlänk | Allt
I morgon kommer Tom, Michelle och lilla Novalie hit så ska vi grilla, det ska bli så mysigt och kul. Det är ju inte allt för ofta våra män får umgås, för det mesta är det bara Jonny som sitter och lyssnar på när jag och Michelle kacklar hela dagarna. Nee nu ljög ja Jonny han kacklar minst lika mycket han med haha, sköt det iaf att han inte är världens torrboll som absolut inte skulle kunna umgås med mina tjejkompisar eller ska jag säga min tjejkompis umgås ju bara med Michelle nu för tiden. Träffar lite annat folk på öppna förskolan med men mer än så blir det inte. Om man kanske skulle bjuda över dom som var på Arabelles barnkalas på en fika någon dag, det var ju faktiskt himla trevligt att barnen kunde leka ihop och vi vuxna fick umgås.
·
Förresten på tal om att inte träffa folk på lördag kommer jag ju göra det, Barnen ska sova hos farmor Yvonne så jag och Jonny har bestämt oss för att ha fest hemma för första gången på år och dar. Ska bli himla kul bland annat så kommer dom som jag umgicks med i högstadiet, vi träffades varje dag i skolan efter skolan ja you name it vi var alltid tillsammans. Efter högstadiet slutade jag dock umgås med dom, undrar varför egentligen? Så underbara människor, nu vet jag ju inte om alla kommer men några blir det ju iaf. Ska bli spännande att se vad alla gör nu för tiden, vet att jag är den enda av oss som har barn iaf.
·
Förlåt förresten för att det inte kommer några bilder just nu men det är för att minneskortet till våran kamera inte passar i pappas dator och inte mimmis heller och jag orkar inte hämta sladden, ska ta med den när vi varit hemma så det slipper bli så tråkigt här på bloggen. Ska försöka att inte glömma bort att fråga Mimmi och pappa om jag får lägga ut bilder härifrån, asså på det nyrenoverade och svinstian. Tror inte det är några problem men lika bra att fråga ändå. Nehe nu blir det ett natta bloss och sen hopp i säng så man inte sitter som ett jäkla kolli i morgon när vi ska grilla.

Kommentarer
Från: sara

din dumma tjockis, tjejer på paow's blogg mena att en SVENSK blir 'invandrare' om den flyttar till finland. gud va pinsam du är som kommer och leker smart och bara skämmer ut dig själv din tjockis. sverige vågar inte erkänna att det är ett kriminellt land och skyller då på invandrare. SJÄLVKLART ser det ut som invandrare gör alla brott eftersom BARA svenskar gör en film och berättar hur invandrare förstör. inte en enda invandrare var med i paow's film. varför inte göra en film om hur många svenskar som begår ett brott? eller alla svenskar som dödar och våldtar barn. det är fan det värsta brottet som kan begås, och det är BARA svenskar som begår sånna brott. tänk efter innan dina barn blir sånna som dig, och hamnar i den svenska brottsvägen.

2010-05-07, kl 01:57:22
Från: mamma till adam och bäbisen i magen

söta barn du har =)

2010-05-07, kl 10:43:30
URL: http://elinadamhatem.blogg.se/
Från: Lindet

Härlig namn du hade på dina barn=)

Har 3 tävlingar hos mig som du kanske gillar?



Ha det gött!



Kram Lindet

2010-05-07, kl 11:12:42
URL: http://lindet.blogg.se/
Från: Plutten

Det låter som att det blir en underbar dag:) Hoppas att det blir så!



Jag vet vad du menar det där med vänner...såna som man alltid alltid alltid umgicks med o sen är alla bara borta liksom...iofs så flyttade jag femton mil från alla, så det har väl kanske sin förklaring det med:P

2010-05-07, kl 12:04:46
URL: http://tillbakatillnuet.blogg.se/
Från: Ajdinsmamma

Grattis! Du är en av finalisterna i VeckansBlogg-tävlingen. Nu gäller det att ragga röster för att vinna tävlingen.

Lycka till!

2010-05-07, kl 12:44:48
URL: http://chicmommy.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<