Just det har ju helt glömt bort att berätta att jag fick en mindre härtattack idag

2010-05-08, kl 02:32:55 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Allt
Just det har ju helt glömt bort att berätta att jag fick en mindre härtattack idag typ, okej nu överdrev jag men jag fick panik och hjärtklappning en stund. Det var nämligen så att när jag gick upp i morse fick jag en sån underlig känsla av att jag borde titta ut genom fönstret strax innan jag skulle ut med hunden. Helt sjuk kände att jag verkligen var tvungen, fatta min panik när jag ser att pappas bil inte står kvar utanför. Efter en liten stund kom jag på att telefonen ringde i morse och jag hann inte svara så då kanske det var farmor som hade ringt och tänkte säga att hon tagit bilen eller nått. Var ju inte säker på det eftersom pappa bara sagt att hon får låna den när hon vill men inte att hon har en egan nyckel till den, så jag skickade ett sms till pappa frågade om farmor eller någon annan också har nyckel eftersom jag har den ena här nu. Och visst hade farmor det så då tänkte jag att det måste va hon, gick över till farmor (bor bara 50meter från pappa) och så klart så hade hon bilen och skulle precis ställa tillbaka den. Och mycket riktigt var det även hon som ringt i morse. Shit trodde jag skulle dö ett tag innan hjärnan min började fungera och jag kunde tänka lite logiskt. Så enkelt var det med det, ingen stulen bil och jag kan fortsätta leva mitt drömliv här i huset.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<