Jönköpingsmarknad

2010-05-28, kl 23:18:12 | Kommentarer: 4 | Direktlänk | Shopaholic

Lite fick vi köpt idag iaf, inte bra att gå på marknad pengarna bara försvinner och inte var det på dom sakerna det var marknadspris på heller. Köpte en jätte söt dress till Jadie som vi hittade på pojkavdelningen på H&M, men varför hänger den där? Är den pojkig? Jadie kommer passa perfekt i den, borde finnas en neutral avdelning med. Visst för det mesta har flickorna rosa på sig just för att det är min favorit färg, men bortsett från det rosa så är mycket köpt på pojkavdelningen. varför inte bara slå ihop båda avdelningarna så får man bestämma själv vad som passar vem? Många köper ju inte på pojk/flick- avdelningen för att det är ett visst kön på kläderna men det tycker jag är rätt konstigt, köp det du tycker om det gör jag.

Jadies pojkdress

en annan söt dress till Jadie

Body och byxor till Jadie

En top och en t-shirt till mig

En ny almanacka eftersom den gamla går ut nästa månad

Köpte lite klistermärken till flickornas album, hårinpackning till mitt svintohår och en kylskåpsmagnet men det gick inte ta bilder på det utan att det blev blixt i hela bilden eller var skit suddigt. Älskar kylskåpsmagneten, det är en gris på (jag älskar grisar, samlar på grisar och är litt smått besatt av dom hade velat ha en minigris springades här hemma) sen står det "Jag är inte för tjock för min längd, jag är bara för kort för min vikt" Den texten passar mig perfekt haha.

Hittade inga kläder som bara skrek Arabelle men för att göra det lite rättvist så fick hon en liten hello kitty docka som man kan ta av luvan på.

Och farmor Danielsson köpte en helium ballong till henne, den var väldigt intressant

Blev även morsdagkort och en present till lilla Novalie som snart fyller ett år men det lägger jag inte upp bilder på.


Kommentarer
Från: Anna

vad söt den var med girafferna! :)

2010-05-29, kl 00:34:29
URL: http://annaflickan.blogg.se/
Från: Anna

sv: okej, tack för svaret!! :)

2010-05-29, kl 01:18:53
URL: http://annaflickan.blogg.se/
Från: anki

den bodyn och harmesbyxorna du köpt till jadie har jag köpt till milly oxå:)

har även kollat på de linnet du köpte till dej:) sitter de skönt?

=) kram

2010-05-29, kl 15:05:15
URL: http://mammamumin.blogg.se/
Från: simoneone

Riktigt söt ballong :D Har en sådan själv :P

2010-05-29, kl 17:07:31
URL: http://fattybom.se

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<