Jennyns måndagslista

2010-05-10, kl 14:01:18 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Lite roligt sådär
Tänkte jag skulle haka på Jennyns måndagslista.
Idag är jag glad för att...
Jag har fått ha Sandy sötnos i flera dagar
♥Jag har levt mitt drömliv i pappas hus sen i onsdags
♥Jag har så underbara barn
♥Jag har världens mest fantastiska sambo
♥Det ska bli skönt att åka hem igen
♥Svärmor är snäll och hjälper oss när allt bara skiter sig
♥När jag kommer hem står det Coca-cola och väntar på mig
♥Jag har så sjukt snygga naglar
♥Min farmor har sytt om alla Arabelles bodies till tröjor

Det var min måndagslista, vad är du glad för idag?


Kommentarer
Från: Matilda - Livet som ung tvåbarnsmamma

smart o sy om bodys till tröjor!

2010-05-10, kl 16:20:43
URL: http://majbebis08.blogg.se/
Från: E

fiin blogg!:)

2010-05-10, kl 18:23:38
URL: http://onlyemmaij.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<