Jävla alkis...

2010-05-21, kl 21:52:46 | Kommentarer: 5 | Direktlänk | Så jävla förbannad

Tidigare idag gick vi ju ner till marknaden, japp vi gick faktiskt ner. När vi nästan kommit dit vinglar det förbi en alkis på cykel och ser att Jonny röker, snabbt som attan flyger han av cykeln och frågar om han får köpa en cigg för en krona. Självklart får han det han får till och med behålla sin krona, sen blev han sådär jobbig och började tjata och höll på och ja visste att vi inte skulle komma därifrån på en stund.

 Han kollade på barnen och började tjata om att han själv har fem barn, öhh okej va roligt eller vad säger man. Han gratulerade och sa att vi är bra föräldrar (japp det är vi men hur fan vet han det?), sen började han snacka om sin dotter på 21 år som varit modell mm mm, jaha ännu en gång vad roligt. Ja hon har träffat en kille nu asså han är mörkhyad säger han besviket men han är bra ändå, okej med andra ord är han inget stort fan av mörkhyade men det rör oss på vilket sätt?

Vi stod iaf där ett bra tag och var trevliga och pratade med honom fast vi helt bara ville gå, sen började han snacka om att det är så viktigt att behandla en kvinna rätt annars förtjänar men inte att leva. Precis efte det säger han men du använder ju din kärring rätt det ser jag ju säger han och pekar på vagnen, jaha så det är så man behandlar en kvinna dom är bara bra för att knulla och föda barn eller vad menar han? Efter det tar han tag i min arm och vänder sig till Jonny och säger: Hon är väldigt kraftig är det inte dags att skicka henne på bantningsläger? och sen asgarvar han. Helvete vad sne jag blev då, asså visst jag är inte smal men inte fan ska en gammal misslyckad avdankad alkis utan tänder komma och säga så om mig, och jävlar vad bra han behandlar kvinnor. Förbannade jävla alkis jävel hoppas du cyklar ihjäl dig din misslyckade rasistiska kvinnohatare...


Kommentarer
Från: J U L I A ~ Min annorlunda värld ~

Hejsan!

Skulle du kunna göra min en lite tjänst.

Gå in på min blogg kika igenom den lite och sedan kommentera det senaste inlägget om vad ni tyckte vad som va bra och vad som va dåligt.

du skulle verkligen göra min glad.

Kramar julia

2010-05-21, kl 22:04:34
URL: http://annorlundajulia.blogg.se/
Från: Spiderchick

sv. kämpa på! Håll uuuut! Det vänder snart, det vet jag =) kram och pepp från mig

2010-05-21, kl 22:16:16
URL: http://spiderchick.nu
Från: Emma. - Mamma till Mathilda. <3

Har följt din blogg ett tag men aldrig kommenterat men är mer än dags nu :p

Vilket as alkisen va. Han ska ju dock inte yttra sig direkt. Åh vad förbannad jag blir. har sett bilder på dig längre bak i din blogg och du är fin. :)

ha en fortsatt mysig kväll.

Emma

2010-05-21, kl 22:46:54
URL: http://ffonavi.blogg.se/
Från: Mli

Fy fan, hoppas han avlivas. HATAR alla äckliga alkisar överallt.. det är så äckligt >_<

2010-05-22, kl 11:05:56
URL: http://nyaan.wordpress.com
Från: Anonym

säger absolut inte att alkisen gjorde rätt, hemsk människa verkligen usch, men det som skrivs i kommentarerna här om honom gör inte er till bättre människor :)

2010-05-23, kl 23:59:41

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<