Jag känner mig som en ny människa

2010-05-02, kl 21:18:01 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Bara sara

Så underbart skönt, kom precis upp ur ett varmt bad och jag känner mig som en ny människa. Jag älskar att bada men det har liksom inte funnits tid för det sen Jadie föddes det har blivit snabb duschar hela tiden, men idag har Jadie varit lugn nästan hela dagen så nu passade jag på. Första badet sen Jadie föddes helt sjuk vad skönt det är. Sitter och funderar på om jag ska laga mat tills i morgon redan nu så slipper jag det i morgon, solade lite innan idag och det var inte alls kul att gå in och laga mat när det var så fint väder. Hoppas på fint väder i morgon med, har rensat bort en jäkla massa maskrosor idag men är inte helt klar. Fattar inte hur det kan få plats så jäkla mycket maskrosor på en så liten trädgård.


Kommentarer
Från: Emma

så lagt till dig på bloglovin med...

2010-05-02, kl 22:30:01
URL: http://eddiesmammaemma.blogg.se/index.html
Från: Emma

Jag känner så nu visst vore kul med en till men nej eddie är så lätt nu så jag vill inte börja om igen ...

2010-05-02, kl 22:34:30
URL: http://eddiesmammaemma.blogg.se/index.html

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<