Jag känner mig som en ny människa idag

2010-05-16, kl 13:30:32 | Kommentarer: 3 | Direktlänk | Bara sara

Somnade vid två tiden eller så igår och vaknade halv tolv idag, det var underbart skönt att få gå upp när man vill. Vaknade faktiskt en gång av att jag hörde Jadie (haha ja vet jag är helt fucked up, men jag är så van vid att vakna till hennes skrik på natten) då var klockan fem tror jag. Jag saknar mina piluttor så mycket nu så jag håller på att gå under, jätte skönt att sova men nu vill jag ha hem dom. Svärmor kommer med dom ikväll, lite skönt ändå att ha lite egen tid hela dagen idag med.

Det finns så himla mycket jag vill göra idag men icke då, idag har jag bestämt sen innan att bara ta det lugnt hela dagen. Det får ligga lite skit i hörnen nu, ibland måste man bara ha en stund för sig själv. Fattar inte varför det är så himla svårt för mig och Jonny att ha det, så fort barnen är någon annan stans så städar vi och håller på så in i helvete. Igår efter vår myskväll började vi ju självklart plocka lite och vika in tvätt och så, idag när jag gick upp så började jag lägga upp nya blöjor på skötbordet och så utan att tänka mig för. Men idag ska vi vila, damsugandet och skurandet får vänta tills en annan dag.

Slänger med lite bilder från förra helgen


Kommentarer
Från: chanette

ha ha ha pappers servetter aj aj för rumpen.. ha ha

men du vet hur det e att ha barn. man blir fan rent senil. glömmer typ vad det var man skulle handla då man går till affären och kommer hem med allt man inte skulle ha och glömmer det viktigaste ha ha

2010-05-16, kl 13:56:41
URL: http://darkbarbie.blogg.se/
Från: chanette

barnens åt servetter e as bra.. kan ta bort smink med det..kan damma av hyllor med dom..ha ha ha mina har slutat med våt servetter för länge sen men jag köper hem det ändå för de e sååå bra ju ha ha

2010-05-16, kl 14:00:51
URL: http://darkbarbie.blogg.se/
Från: matilda

sv; i affären så sa dem att det var från 5-10kg vilket skulle motsvara 3-6 månader ungefär.

2010-05-16, kl 15:27:40
URL: http://majbebis08.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<