Jag har ingen ork kvar i kroppen

2010-05-04, kl 19:23:52 | Kommentarer: 3 | Direktlänk | Min familj

Det har varit en helt sinnessjuk dag, två hysteriska barn och jag räcker inte till. Mina två armar räcker inte till båda barnen, dagar som denna hade jag velat va en bläckfisk.

 Jadie har haft diarre i fyra dagar nu och tillsammans med den har även magknipet kommit tillbaka, vet inte om det beror på ersättningen kanske men i så fall vet jag inte vad vi sak göra. Den vi använder nu är den enda som har funkat så hon slipper magont men nu börjar det iaf...

Arabelle har 39,4 graders feber och har varit jätte ledsen hela dagen, vet att det beror på tänderna för hon har jätte ont i munnen när man känner där. I samband med att febern kom har även hennes utslag fått nått flipp och blivit illröda, dom har varit et nästan hela dagen nu.

Allt detta kommer ju precis idag med när Jonny var iväg på teorikurs i två timmar, som tur är så kom mamma hit och hjälpte mig för det hade inte gått annars. Självklart hade jag tvätttid idag och den kunde jag inet hoppa över eftersom Jadie bajsat ner hela sin säng två gånger nu när hon haft diarre så det var ju bara att springa mellan skrikande barn och tvättstugan hela dagen med. Som sagt jag räcker inte till, känner mig så hjälplös när jag inget kan göra för dom. Mina älsklingar, jag hatar att se dom ha ont, det gör så ont i mitt mamma hjärta då...

Mamma & Jadie


Kommentarer
Från: Melinda, 19 år & gravid

Hejsan, vilken mysig blogg! =)



Riktigt fina namn på dina barn, jag hade faktiskt inte hört Arabelle innan! :D Jag älskar verkligen namn som inte alla andra heter, blir mer speciellt så! =)

Ha en fin kväll, kram!

2010-05-04, kl 20:31:56
URL: http://pindilusen.blogg.se/
Från: Melinda, 19 år & gravid

Nej så känner jag med! Mitt namn är ganska ovanligt, jag är i alla fall den enda i min stad som heter det. Riktigt skönt! Har alltid haft flera tjejer i klassen som hetat Anna, Louise osv, kan inte vara så kul för dem!



Har tyvärr fastnat riktigt mycket för namnet Leon nu som jag tänkte döpa min son till (om det blir en son..). Det namnet blir ju allt mer vanligt vilket är lite synd! ;/

2010-05-04, kl 20:51:53
URL: http://pindilusen.blogg.se/
Från: Denise - Ännu en mammablogg

sv: tack för ditt svar!

2010-05-04, kl 21:47:04
URL: http://knoddenojag.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<