Jag är som ett vandrande lik

2010-05-11, kl 22:24:58 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Allt

Tävlingen får vänta tills i morgon, jag är helt slut just nu. Jadie har haft en minst sagt dålig dag idag, skrikit och varit tjurig hela dagen (kan så små barn vara tjuriga?). Detta har resulterat i att min dag också blivit skit kass, jag känner mig som ett vandrande lik just nu. Ska nog snart hoppa i säng om lilla damen tillåter, i morgon ska vi ner till öppna förskolan och jag gjorde världens misstag idag och sa att jag gärna går ner med Sandra och Carola. Eller misstag och misstag, just nu känns det som det om jag inte får sova snart. Tror inte dom vill gå tillsammans med mig i morgon om jag inte får sova. I så fall kommer jag va världens jävla PMS monster i morgon, jag hatar mensvärk fy fan alltså. Kanska skulle lyssna på ibumetin (Tror det är ibumetin) reklamen: Bli gravid så slipper du mensvärk. Ne fy fan det orkar jag inte just nu, vill koncentrera mig på Jadie och Arabelle. Så dåligt som jag mådde denna graviditeten så behöver jag en paus på ngra år innan det är dags igen. Ska se om Jonny pratat klart med Michelle snart så jag kan få tillbaka telefonen, hon är ju faktiskt min vän! haha.


Kommentarer
Från: Nina

Tjuriga ungar....vänta bara....

2010-05-12, kl 14:59:13

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<