Hund och husvakt

2010-05-05, kl 21:03:02 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Min familj
Nu är vi hemma hos pappa och har ställt i ordning det mest av våra grejjer och barnsäkrat nedre våningen. Ska va  hus och hundvakt nu medans pappa med familj är i Prag. Sitter vid pappas laptop i soffan och bara njuter av att slippa sitta fast vid ett data bord i en hård stol, hit borde jag komma varje gång jag ska blogga haha. Måste säga att det här är mitt dröm liv, stort hus, enorm trädgård, skitsnyggt renoverat och hund. Vad gör ni en dag som denna?
Vad tycker ni förresten om den här? Fick bli en ny eftersom den gamla inte är sparad på den här datorn.


Kommentarer
Från: Diana - Nybliven mamma ♥

Mysigt att vara hundvakt. Vad är det för hund? Har förresten temadagar på min blogg, barnkläder, med start imorgon. Kommer ha en massa tävlingar m.m. Titta gärna in i bloggen! :) Kram

2010-05-05, kl 23:05:56
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<