Hela familjen sjukling

2010-05-23, kl 14:02:44 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Min familj

Okej inte hela då men jag känner mig fortfarande dålig, bättre än igår men ändå inte bra. Jonny var snäll och lät mig sova idag eftersom jag inte känner mig helt okej, vid fyra inatt gick han och hämtade alvedon till mig det var ungefär samtidigt som han tog Jadie inatt. Sen gick han upp med båda barnen i morse så jag fick sova ända till halv tolv, så nu är han trött som satan och det är förståligt så jag räknar honom som inte helt bra heller.

 Iaf när jag gick upp vid halv tolv hann jag bara gå på toa sen kaskad spydde Arabelle över hela bordet, golvet, sig och Jonny, har aldrig sett så mycket kräk i hela mitt liv och jag fattar inte hur det kunde få plats i hennes lilla mage. När hon spytt klart och gråtit lite så blev hon skit pigg igen lekte och var glad ända till ett ungefär då fick hon feber istället så nu har hon fått alvedon hon med och gått och lagt sig.

Sen har vi ju lilla Jadie hon är inte sjuk men skriker hela tiden som vanligt, hon gick upp vid nio i morse och sen dess har hon blundat i fem minuter och inte en sekund mer. Jag fattar inte varför hon inte sover mer, små barn ska ju behöva mycket sömn och jag märker ju att Jadie behöver det med men hon vägrar. Hon är alltid jätte trött men kämpar med att inte somna, hon skirker ju säkert för hon är trött men fattar det inte själv (ja inte alltid då hon skriker ju för magen krånglar så ofta med men inte hela tiden). Men i morgon verkar det som vi får vila, svärmor ska ta Jadie över natten så vi får sova lite och bara mysa med Arabelle. Det behövs verkligen, det är bara en vecka sen barnen sov borta men eftersom Jadie bara skriker och skriker och skriker så behöver vi en natts paus för att orka med.

Så här söt var Jadie när hon äntligen somnade igår eftermiddag/kväll



Kommentarer
Från: Plutten

sover med armarna uppåt o allt...söööt!



Svar; ja skippar städningen gör jag nog allt idag.

2010-05-23, kl 14:44:33
URL: http://tillbakatillnuet.blogg.se/
Från: Emelie

Gud vilka fina barn ni har:) Du måste ha blivit gravid nästan direkt när du fick din första:)

2010-05-25, kl 20:32:39
URL: http://emelieochsilas.bloggplatsen.se

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<