Gratis är gott

2010-05-21, kl 23:00:49 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Allt

Fick en avi idag att jag skulle hämta ut ett paket i kiosken och blev skit nyfiken eftersom jag inte beställt något nu, gick och hämtade paketet och öppnade det fort som fasen och i paketet låg fin fina saker. det var nämligen så att för ett tag sen hittade jag en tävling på en blogg (kommer tyvär inte ihåg vilken) där man skulle svara på tre frågor och sen skicka iväg ett vykort med svaren. Lite roligt sådär och inte som alla andra bloggtävlingar så jag tänkte att jag ger det ett försök och skickade iväg svaren.

Hade helt glömt bort den tävlingen eftersom det var två månader sen eller nått men i kartongen låg priserna man tävlade om och då kom jag ihåg det igen. Jag vann! jag vinner aldrig något och jag menar verkligen aldrig så jag blev super glad.
Här är vinsterna

Sen kom det även ett presentkort på posten från Memoriesforlife som tack för att jag höll i tävlingen för dom, supergulligt av dom att jag också fick något. Tack Memoriesforlife avgjutningen kommer passa perfekt i bokhyllan sen. Jag rekomenderar er verkligen att titta in på deras sida dom gör så häftiga avgjutningar i brons och kristall glas.



Kommentarer
Från: Olelsi / Nettan

Grattis till vinsten, en kul överraskning jue.

Ha en bra lördag!!

Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.

2010-05-22, kl 07:24:57
URL: http://olelsi.blogg.se/
Från: Jessica - Du vet att du vill kolla!

Händer hos dig idag då?

2010-05-22, kl 09:34:26
URL: http://jessicalillsmeds.se

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<