Glömde ju berätta om tanten i tvättstugan förra veckan

2010-05-26, kl 09:10:19 | Kommentarer: 3 | Direktlänk | Så jävla förbannad

Kategorin kanske inte riktigt är rätt men pallar inte göra en till kategori som heter irriterad haha så det får hamna här med. Men iaf förra veckan tvättade jag (ovanligt va haha tvättade igår och i förrgår med) och jag fick torksskåpet, wohoo älskar torkskåpet det går fort och blir fluffigt och gott i det. Eftersom det bara finns ett så är det den som tar det först som får det och nu var det min tur att hinna först, hängde in sakerna och sen gick jag ut och tog ett bloss och väntade på att en maskin tvätt skulle bli klar så jag kunde köra igång torktumlaren med. Ja asså det finns en torktumlare var ett torkrum var (som suger det blir aldrig torrt) och ett torkskåp som den som hinner först får, nu vet ni det bara så ni inte tror att jag stjäler både torkskåp och torktumlare.

Precis när jag går ut så kommer tanten som har samma tvätttid som mig in och vi hälsar och är trevliga och så sen går jag ut och röker, när jag står där ute så går hon och säger då till mig att hon hängt in lite i skåpet med. Visst helt okej för mig hänger det inte kläder i hela skåpet är det klart hon får hänga in sitt med. Men när jag kommer in i igen upptäcker jag att tanta fan har sänkt värmen på skåpet, jag delar gärna med mig av super skåpet men ska du hänga in efter mig får du fan ha på samma värme som mig annars kan du torktumla dina saker och hänga in dom i torkrummet. Sånt här gör mig jätte irriterad är inte det vanligt folkvett att inte sänka värmen om det är någon annan som använder skåpet?


Kommentarer
Från: Plutten

Hahaha, men vilken jävla kärring! Jag hade blitt fly förbannad på henne jag! Antagligen hade jag, med min damp, kastat ut hennes kläder och höjt värmen till max!:P



Svar; Nja, fick inte sova så mycket:S

2010-05-26, kl 09:27:36
URL: http://tillbakatillnuet.blogg.se/
Från: jessica

tusen tack för inlägget=)ska följa din blogg=) mvh jessica

2010-05-26, kl 09:36:06
URL: http://jezzicaandersson.blogg.se/
Från: Sofie, mamma till Felicia

hej! tack för din fina kommentar! Det behövs, tack snälla du! :)

2010-05-26, kl 13:21:32
URL: http://feliciasmammas.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<