Fan då

2010-05-01, kl 23:36:29 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Allt

Glömde kameran hemma hos pappa, vi ska ju dit på onsdag igen men jag vill ju ha den innan dess men det känns jobbigt att åka ända dit för kameran bara. Jag vill ju ta kort och nu går inte det. Orkar verkligen inte åka dit nu på direkten igen, hatar att åka buss med vagn idag när vi skulle hem från pappa missade vi två bussar bara för det var fullt med vagnar på dom. Första bussen skulle vi kommit med men det var en jävla idiot som trängde sig på med sin barnvagn först fast vi stått vid busshållplatsen en kvart längre än honom. Fattar inte att man kan med att göra så, det skulle jag aldrig gjort om någon stått och väntat längre än mig tycker jag det är en självklarhet att dom ska med bussen om det bara finns plats för en vagn. Men alla tänker tydligen inte som jag...

Glöm inte bort tävlingarna, det är ju fin fina priser och jag önskar jag kunde behålla alla själv.
Ännu en gång vill jag tacka Namnnappen, Inneonline & Memoriesforlife för att dom ville sponsra dom här tävlingarna.

För övrigt så tycker jag ni är lite dåliga på att kommentera, jag blir ju så glad för alla kommentarer så det skulle va roligt med lite fler :D


Kommentarer
Från: Denise - Ännu en mammablogg

sv: Jo men jag vill ju festa till det lite, men ja samtidigt vill jag ju inte bryta det haha :P Tokigt!

2010-05-02, kl 08:17:31
URL: http://knoddenojag.blogg.se/
Från: Denise - Ännu en mammablogg

sv: tack för ditt svar! :D

2010-05-02, kl 08:21:38
URL: http://knoddenojag.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<