Dopet

2010-05-02, kl 17:59:29 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Jadie 2010

Nu har jag fått bilderna från dopet

Här häller Tom upp vattnet

Sen var det dags att döpas

Vi stod kvar en stund efter dopet så alla hann ta kort

Arabelle tyckte nog inte dopet var så kul för hon somnade i Gamlamormor Bittans knä

Gudmor och gudfar med Jadie, Novalie ville också va med på kort

Det var ju lite jobbigt att döpas så Jadie sov gott genom nästan hela dopet och en stund efter med

Moster mimmi smygtar kort på oss

Ibland är det bra att va tjock, då kan man puta med magen och lägga barnen där medans man knäpper knappar

Jag och Jadie (för en gångs skull är jag nöjd över bilder på mig, här är jag ju nästan söt)

Jonny, Arabelle, Jag, Jadie, Michelle och Novalie

Jonny, Arabelle, Jag, Jadie, Michelle, Novalie och Tom

Arabelle & Jadie

Syster Mimmi, pappa Tommy, mamma Cinna och jag

Mimmi, pappa, Arabelle, mamma, Jadie och jag
(Arabelle var inte rädd för pappa på dopet)

Fyra generationer
Arabelle, syster Mimmi, jag, gamlamormor Bittan, momor Cinna och Jadie

Moster Mimmi och Arabelle

Arabelle fick lite "festis"

Det gillar hon


Kommentarer
Från: Emma

Å så fina barn med vad tufft att ha dom så tätt ...



mvh emma

2010-05-02, kl 22:24:52
URL: http://eddiesmammaemma.blogg.se/index.html
Från: Lollo

Va fin du är i håret :)



Och dina flickor är gudomliga :D

2010-05-04, kl 21:13:27
URL: http://lolloaxelssons.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<