Det här med rubriker är inte riktigt min grejj...

2010-05-12, kl 20:56:52 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Allt

Idag har vi varit på öppna förskolan, sjukt mycket folk där idag. Alla bestämde sig för att komma idag så det var knappt alla barnen fick plats. Efter det tog vi en fika hemma hos mamma innan vi åkte hem, när vi väl kom hem höll jag och Jonny på att dö av hunger så jag bestämde mig för att göra lasagne igen. Gjorde det för första gången i hela mitt liv för typ tre veckor sen och det blev så bra så sen dess har vi hunnit äta det åtta gånger. Har varit lite små nyttig så där med fullkorns lasagneplattor, men det gäller ju att inte va för nyttig så det löste jag snabbt med ett halvt kilo ost både i såsen och uppe på. Haha inte lätt att bli smal när man älskar ost inte.

Se så smaskig den ser ut, och smakade så jäkla gott så jag trodde jag var i himlen en stund.

Nehe nu ska Jonny spela en stund och jag ska kolla på mitt älskade Greys.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<