Cause you had a bad day lalalala

2010-05-13, kl 21:33:07 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Bara sara

Aja skit samma hur den låten går, jag har haft en skit kass dag idag. Inte det minsta uns av energi i kroppen, huvudvärk, mensvärk ja you name it. Inte mycket uppdateringar idag men nu vet ni varför. Tog en lång varm dusch innan och kände mig lite bättre men det gick ju ganska snabbt över igen. Nu ropar alvedonen på mig, förresten kan ju inte påstå att jag känner mig fräsch trots den långa duschen innan, steg ut ur duschen satte mig i soffan med Jadie och fick en sån mega spya över mig. Okej det var ju mest ersättning och inte magsyra men iaf, ersättning luktar ju aber...


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<