Ut och göra stan osäker ;P

2010-03-27, kl 17:48:08 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Bara sara

Har precis öppnat en xider här hemma, wasabi+lemon första gången jag smakar på den faktiskt men den var riktigt god. Om ungefär en timme ska jag möta pappa utanför stadshotellet i huskvarna, vi bestämde oss för att gå dit och ta några öl. Stackars pappa är för gammal för att orka åka hela vägen in till stan haha, nej usch vad elak jag var nu men han har faktiskt blivit lite gråhårig sen han blev morfar. Nehe mysa lite till med älskling och njuta av min xider innan det är dags att ge sig iväg.


Kommentarer
Från: anki

hoppas du får riktigt roligt ikväll:)

kram

2010-03-27, kl 18:14:11
URL: http://metrobloggen.se/fairylife

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<