Tack Michelle

2010-03-04, kl 22:41:07 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Allt

Idag har jag fått massviss gjort tack vare Michelle. Först åkte vi till banken sen storhandlade vi och tillslut lämnade vi tillbaka bröstpumpen till bb. Fick rätt mycket gjort igår med för den delen, då var vi på ikea och köpte en lampa till Jadies rum och lite små saker till barnen.
Fick enkäten från bb idag med så nu har jag skrivit av mig om hur besviken arg och ledsen jag är på dom på bb, synd att dom kan förstöra så mycket för jag är verkligen jätte nöjd med personalen på förlossningen och bb-hemvård, trevligare och mer förstående/stöttande människor finns nog inte. Fick också ett mejl av Libero idag om att dom kommer skicka en startväska till mig :D skickade ett mejl till dom förra veckan eftersom startväskan inte finns på ryhov men dom skulle fixa en åt mig ändå. Beställde lite kläder till hela familjen idag med som jag nog får nästa vecka, slänger upp lite bilder när dom kommit. Nu ska jag och älskling beställa lite filmer med sen ska jag fortsätta sortera in mina gamla inlägg i kategorier.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<