Jag blir tokig

2010-03-20, kl 16:43:45 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Allt

Håller på och tvättar just nu och i våran tvättstuga tvättar man två åt gången och det finns tre sånna vagnar med hjul på för att man smidigt ska kunna flytta tvätten från tvättmaskinen till torktumlaren/torkskåpet. Då har idiot jäveln som tvättar samtidigt som mig tagit alla tre vagnar och lagt smuts tvätt i, va fan man ockuperar inte alla när det inte behövs jag fick ta fem plagg åt gången nu och springa emellan tvättmaskinen och torktumlaren för att inte tappa det rena på golvet. Hoppas verkligen en är ledig nästa gång jag kommer ner annars slänger jag skiten på golvet. Blir så trött på att folk aldrig kan tänka på någon annan än sig själv. I ena korgen låg det fem-sex mörka plagg i den andra lika mycket även det mörk och i den tredje var det typ tio kökshanddukar, va fan ska man lägga det i olika korgar för då så det inte finns någon kvar?¿? sortera för helvete tvätten på bordet eller golvet istället det är ju ändå smutsigt. Aaaahhhhh jag blir galen.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<