Fin besök

2010-03-18, kl 19:24:54 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Arabelle 2010

Idag var Novalie och Michelle här så då var Michelle så snäll så hon åkte och handlade med mig och hämtade en enkelvagn åt Jadie som vi köpte på blocket. Känns som vi behöver varsin enkelvagn åt barnen när dom ska ut på varsitt håll som dom ska i slutet av april, då ska Arabelle sova hos mormor Cinna och Jadie hos farmor Yvonne när vi ska på tatueringsmässa. Sen lekte dom små sockertopparna, alltid lika kul att se vad dom hittar på när dom är tillsammans.

Först lekte dom snällt med varandra


Sen ville Novalie vara snäll och klappa Arabelle men träffade givetvis mitt i ögat efter en stund

Arabelle trodde då att hon va döende

Och Novalie som den lilla sadist hon är var helnöjd

Nej usch nu var jag elak Novalie var så glad för att Michelle stod bakom mig och dansade och sjöng för att Arabelle skulle bli glad igen och det tyckte Novalie om, jag måste säga att Michelle såg väldigt rolig ut när hon viftade runt med både armar och rumpan när hon sjöng med sin ''änglaröst''  haha


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<