Börjar bli bättre

2010-03-13, kl 17:25:05 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Arabelle 2010

Nu börjar hon må bättre igen Arabelle fast jag vågar inte hoppas på för mycket eftersom det verkade gå åt rätt håll i förrgår men så blev hon superdålig igår igen. Men idag var iaf en bra dag, mycket sömn men ändå pigg när hon är vaken. Idag orkade hon till och med äta annat än välling, så det fick bli lite bulle, youghurt och smoothie med. Testade att ge Arabelle en egen sked att äta youghurten med och det gick faktiskt rätt bra, det mesta hamnade ju på henne och bordet men rätt mycket fick hon in i munnen (jag hjälpte så klart till med en sked jag med så hon får i sig så hon blir mätt).

Så söt är hon med youghurt överallt

Efter maten var vi ju tvugna till att tvätta både Arabelle och stolen, så det löste vi lätt med att bara slänga in hela stolen i duschen


Kommentarer
Från: Nina

Smart lösning i duschen...den ska jag nog sno =)!!!

2010-03-13, kl 22:37:13

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<